Temat szkolenia: 

Microsoft Excel - poziom podstawowy
 

Czas trwania szkolenia: 

1 dzień
 

Łączna liczba godzin: 

8 h
 

Forma szkolenia:

Szkolenie online lub stacjonarne
 

Maksymalna liczba uczestników w grupie:

10 osób
 

Cel szkolenia: 

Odkryj i opanuj podstawy Microsoft Excel, aby znacząco poprawić efektywność Twojej pracy. Nasze szkolenie ma na celu zapewnienie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego korzystania z MS Excel w podstawowym zakresie.
 

Dla kogo jest to szkolenie:

Idealne dla osób, które znają podstawy obsługi komputera i chcą rozwinąć swoje umiejętności w obszarze Excela. Nie jest wymagana wcześniejsza znajomości programu – można zacząć od zera!
 

Korzyści ze szkolenia:

  • Podstawowa wiedza z programu Microsoft Excel - rozumienie w jaki sposób działa arkusz kalkulacyjny, jak należy zbierać dane.
  • Umiejętność korzystania z podstawowych funkcji Microsoft Excel tj. suma, średnia, ile.liczb, minimum, maximum.
  • Wiedza w jaki sposób można bezproblemowo wydrukować dane, jak je formatować a także jak zaprezentować dane na wykresie.
  • Znajomość sposobów przechowywania plików.
     
     

      Przykładowy plan szkolenia:

      1. Powitanie - Prezentacja uczestników i trenera
         
      2. Wprowadzenie do pracy z arkuszem kalkulacyjnym Microsoft Excel
           
        • Omówienie elementów ekranu programu, nazewnictwo używane w Microsoft Excel
        • Poruszanie się pomiędzy komórkami, arkuszami w skoroszycie
        • Wprowadzanie i edycja danych w arkuszach
        • Różne sposoby zaznaczania danych w arkuszach
        • Kopiowanie, przenoszenie i wypełnianie komórek
      3. Formatowanie zawartości komórek w Microsoft Excel
         
        • Zmiana kroju pisma, stylu, wielkość znaków
        • Rozmieszczanie danych w arkusza
        • Wypełnianie i obramowanie komórek
        • Zmiana wysokości wierszy i szerokości kolumn
        • Autodopasowywanie wierszy i kolumn
      4. Tworzenie list danych
         
        • Omówienie sposobu w jaki należy tworzyć listy danych
        • Wstęp do relacyjnych bazy danych – łączenie danych z kilku tabel
        • Tworzenie bazy danych
        • Formatowanie danych jako tabela
            
      5. Operacje na danych
         
        • Tworzenie i wprowadzanie formuł
        • Funkcje: suma, średnia, minimum, maximum, ile.liczb
        • Formatowanie danych
        • Sortowanie danych, filtrowanie danych
            
      6. Wydruk danych
         
        • Przygotowywanie opcji wydruku
        • Drukowanie na wybranej ilości stron
        • Orientacja, rozmiar, marginesy
        • Znak podziału stron
           
      7. Praca z danymi
         
        • Sortowanie danych
        • Filtrowanie danych
        • Tworzenie wykresu
        • Formatowanie wykresu
            
      8. Współpraca on-line
         
        • Zapisywanie danych na dysku lokalnym
        • Zapisywanie na OneDrive
        • Zapisywanie na SharePoint
        • Prezentacja aplikacji Microsoft 365 współpracujących z Ms Excel
           
      9. Pytania i odpowiedzi
         
        • Podsumowanie szkolenia
        • Zadawanie pytań i szukanie odpowiedzi na własne pytania

      Masz pytania? Chciałbyś poznać więcej szczegółów lub porozmawiać o organizacji szkoleń w Twojej firmie?